Niektóre strategie pozwalające na skuteczną reklamę to łączenie psychologiczno-emocjonalne kontrahenta za pośrednictwem estetyki (filmów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (osób sławnych bądź znanych w zbawienny sposób), pokazów (egzaminów, prób, dowodów). Przesłanie może wykorzystać właściwy moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Klient rozpoczyna zachowywać w pamięci przesłanie, kiedy jest ono ciągle powtarzane - na przykład za pomocą gadżetów typu metalowe długopisy reklamowe.
W reklamie należy być szczerym, albowiem oszustwo tworzy u kontrahentów frustrację. Sprawia, że czuje się on koszmarnie oraz prowadzi do uczuć depresyjnych, jakie mogą nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje wiele przypadków, należy, w związku z tym być ostrożnym oraz uczciwym, co daje poprawniejsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, iż każda reklama ma obowiązek dokonać konkretnej propozycji konsumentowi. Propozycja ma obowiązek wyróżniać się od konkurencji (dominacja konkurencyjna. Ma obowiązek ona być na tyle interesująca, iż wpłynie na pełny rynek docelowy produktu.
- Blogger Comment
Subskrybuj:
Komentarze do posta
(
Atom
)
0 komentarze:
Prześlij komentarz